Thursday, January 19, 2012

Hebat SunggUh PeraNcaNGan Allah


position sebagai : asst.executive


position sebagai : setiausaha


Salam dan selamt tgh hari..
Entry aku kali nie berkaitan kerja...aku bersyukur sangat dengan offer kerja yang aku dapat dari Bank Rakyat dan SPNB (Syarikat Perumahan Negara Berhad) tp susah untuk aku membuat keputusan untuk pilih pekerjaan yang terbaik untuk masa depan aku dan keluarga...

sesungguhnya perancangan Allah sungguh hebat..tapi aku masih sukar untuk buat keputusan sama ada untuk berkhidmat di Bank Rakyat mahunpun SPNB...tp aku tak tahu mengapa hati aku lebih mengatakan SPNB adalah kerja yang aku pilih walaupun gaji yang ditawarkan di SPNB tidaklah sebanyak Bank Rakyat..

tp walau macam mana sekali pun aku harus juga memilih sama ada bank atau SPNB sebelum kedua-dua peluang nie terlepas...Ya Allah, aku mohon petunjukMU untuk membantu aku memilih pekerjaan yang mendatangkan kebaikan pada aku dan keluarga..sesungguhnya Engkau laa yang mahu mengetahui segala apa yang telah Engkau tetapkan bagi setiap hambaMU...aku mohon pertolonganMU Ya Allah...

No comments:

Post a Comment

Thursday, January 19, 2012

Hebat SunggUh PeraNcaNGan Allah


position sebagai : asst.executive


position sebagai : setiausaha


Salam dan selamt tgh hari..
Entry aku kali nie berkaitan kerja...aku bersyukur sangat dengan offer kerja yang aku dapat dari Bank Rakyat dan SPNB (Syarikat Perumahan Negara Berhad) tp susah untuk aku membuat keputusan untuk pilih pekerjaan yang terbaik untuk masa depan aku dan keluarga...

sesungguhnya perancangan Allah sungguh hebat..tapi aku masih sukar untuk buat keputusan sama ada untuk berkhidmat di Bank Rakyat mahunpun SPNB...tp aku tak tahu mengapa hati aku lebih mengatakan SPNB adalah kerja yang aku pilih walaupun gaji yang ditawarkan di SPNB tidaklah sebanyak Bank Rakyat..

tp walau macam mana sekali pun aku harus juga memilih sama ada bank atau SPNB sebelum kedua-dua peluang nie terlepas...Ya Allah, aku mohon petunjukMU untuk membantu aku memilih pekerjaan yang mendatangkan kebaikan pada aku dan keluarga..sesungguhnya Engkau laa yang mahu mengetahui segala apa yang telah Engkau tetapkan bagi setiap hambaMU...aku mohon pertolonganMU Ya Allah...

No comments:

Post a Comment